Flea Market

8 september 2016 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Ron en Claudia zijn rond kwart over 8 wakker. Claudia heeft Constanze wakker gemaakt om te zien hoe het met haar been was. Dit zag er al heel wat beter uit. Na het ontbijt gaat Constanze in bed naar een DVD kijken en valt weer in slaap, dat komt door de medicijnen. Ron en Claudia schrijven het dag verslag van gisteren en zoeken de foto’s uit. Tijdens dat ze bezig zijn komt de pool boy.

Pool Boy

Helaas slaapt Constanze zij had al een paar keer gezegd dat hij nog niet was geweest. Als Constanze wakker is en Ron en Claudia klaar zijn met het vakantieblog gaan zij weer proberen geld te pinnen bij de bank. Helaas het lukt weer niet. Hoe kan dat nou, alle passen zijn op wereldpas gezet. Dan maar proberen of er met Claudia ’s pas wel gepind kan worden. En ja hoor dat lukt. Gelukkig hebben we weer geld. In de villa kijken we gelijk bij onze eigen bank hoe het zit en het blijkt dat Ron zijn pas helemaal niet op wereldpas staat. Constanze is in de tussentijd begonnen met het maken van pancakes.

PancakePancake

Die we lekker met de lunch hebben gegeten. Na de lunch maakt iedereen zich klaar om een van de grootste Flea markets te kunnen bezoeken, Ron komt hier graag. Wat ons dit jaar wel op valt is dat de verkopers en standwerkers zeer opdringerig zijn. Iets dat bij ons alleen maar averechts werkt.

Flea Market

We hebben niks in de Flea market gekocht. Toen we de Flea market uit gingen wilde Ron nog even langs 1.99 Dollar shop. Deze lag een stukje verder. Ron gaf de auto sleutel aan Claudia en ging zelf lopend (hij was te bang om mee te rijden met Claudia achter het stuur). Claudia had nog niet met de auto gereden, dus het was even zoeken naar alle knopjes om de stoel in de juiste positie te zetten. Dan is het even wennen hoe de auto reageert op gas en remmen. De remmen zijn zeer gevoelig. Maar het lukt Claudia zonder brokken voor de shop te parkeren. Constanze heeft zitten gieren van het lachen. In de 1.99 shop koopt Constanze 2 T-shirts. Daarna gaan we boodschappen doen eerst bij Wal-Mart waar we voor de eerste keer de waterkannen refillen. Dit is namelijk goedkoper dan nieuwe kopen en scheelt een hoop plastic afval. Aan de overkant zit de Aldi waar we de rest van de boodschappen kopen. Als alle boodschappen gedaan zijn gaan we weer naar de villa. De boodschappen worden uitgepakt en Ron en Claudia gaan even baantje trekken voor het avond eten. Rond 18.00 uur maken we gezamenlijk het avondeten: tortilla’s die lekker worden op gepeuzeld. Na het eten wordt er overleg wat we op onze trouwdag aan het eind van de vakantie kunnen gaan doen. Claudia wil graag naar Circus du soleil. Op Disney Springs staat een vast circus met de voorstelling La Nouba. Iedereen wil daar wel naar toe, dus Claudia kijkt of er nog kaartje te koop zijn. Er zijn nog kaarten en deze worden telefonisch besteld. Zo hebben we op onze trouwdag ook een leuk uitje.

Werken aan scrapbook

Constanze werkt nog even in haar scrapbook en Ron kijkt de folder na of er nog leuke uitjes voor tussen door zijn. En hij vindt er genoeg. Claudia werkt nog aan het fotoboek en daarna is het bedtijd.

1. Riet van loon.:
    10 september 2016
    Hallo allemaal.

Ben bij Carola en het is fantastisch weer.
    Claudia ik wil je nu al feliciteren met je verjaardag
    welke ik nog menigmaal hoopmee te maken.
    Ook Ron en Conatanze gefeliciteerd.
    Heel veel groetjes van ons allemaal en tot morgen/ Mam.