Luieren

6 september 2016 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen waren we alle drie rond 8 uur wakker. Ron en Claudia trekken wat baantjes in het zwembad en Constanze verzorgt de ontbijttafel. Na het ontbijt worden de foto’s van gisteren uitgezocht en online gezet. Dit is een hele klus daar Ron veel foto’s gemaakt heeft. Tussen door een was gedraaid.

Was drogen

We nemen alle 3 een duik in het zwembad en dollen een beetje. Claudia gaat nog even zonnen en Ron en Constanze maken de lunch klaar. Constanze heeft kleding gezien op de site van Sears die ze graag wil bestellen. Helaas lukt het niet omdat wij een Nederlandse visakaart hebben. Dus besluiten we een rondje langs diverse winkels te maken. Rond 2 uur gaan we eerst langs Disney ’s Springs het uitgaans centrum van Disney. De vorige keer dat wij hier waren kon je hier gratis parkeren en we wilde weten of dit nu ook weer kon. En inderdaad het is wel veranderd maar je kunt er nog steeds gratis parkeren en op de bus naar Seaworld of Disney. Dit spaart ons per keer 20 dollar aan parkeer geld uit. We blijven Nederlanders. Daarna rijden we door naar de Florida Mall waar Sears gevestigd is voor een cadeaukaart om de online bestelling te kunnen betalen. Tevens wil Constanze langs Dick’s sport, daar had ze zaterdag een leuk Under Armour T-shirt gezien. Deze was er nog en is gelijk gekocht. Daarna zijn we naar de Aldi gereden in het centrum van Orlando om boodschappen te doen. Veel artikelen zijn veel goedkoper dan bij de Wal-Mart wat ons een besparing van 7 dollar heeft opgeleverd en we kwamen er toch langs. Daar we ook koelkast spullen gekocht hebben besluiten we de Flea markt niet te doen en gaan we direct naar de villa. Het is erg druk op de weg waardoor we er lang over doen. Rond half 7 zijn we weer in de villa. Constanze en Claudia bereiden het eten dat daarna met smaak wordt opgegeten.

Eten koken

Na het eten gaan we nog even naar de Wal-Mart voor nog een paar boodschappen die de Aldi niet had. En Constanze trakteerde ons op een ijsje bij Mc Donalds. Rond half 10 waren we weer thuis. Constanze wilde nog haar kleding bestellen, maar helaas 1 artikel was al uitverkocht. We hebben maar besloten morgen opnieuw te kijken en eventueel een ander artikel te kiezen. Rond half 11 ligt iedereen in bed, morgen staat Seaworld op het programma.