Rustdag

10 september 2016 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Om 8.30 is iedereen wakker en nog lui. Constanze kijkt een DVD op bed, Ron ligt op de bank te lezen en Claudia schrijft het dag verslag van gisteren. Rond 10 uur gaan we ontbijten. Daarna zoeken we de foto’s van gisteren uit. Constanze maakt een selectie voor haar scrapbook. Tussen door draaien we een was en ondanks dat we met vakantie zijn moet Ron toch de recycle container schoonmaken.

Recycle container schoonmaken

Deze is gisteren geleegd, maar de vorige bewoners hadden er huisvuil in gegooid. We lunchen voor het eerst aan het zwembad. Rond een uur of 2 gaan we naar CVS om afdrukken te maken van de foto’s voor Constanze. Omdat dit 1 uur duurt, besluiten we aan de overkant in de wijk Celebration de Public  te bezoeken, dit is een wat exclusieve supermarkt. Wel is het mogelijk om hier de water gallons te vullen voor 30 dollarcent. Gelukkig hebben we in de auto 6 lege gallons liggen deze kunnen we hier weer vullen. Omdat er nog geen uur voorbij is gaan we naar de Nike outlet aan de 192. De schoenen zaak ernaast heeft wel leuke schoenen, maar nog altijd best wel prijzig. In de Nike outlet vindt Constanze voor 40 dollar een paar rode sport schoenen met op de hiel de Amerikaanse vlag. Ook nog 2 T-shirts van het Olympic team USA.

aankopen 10e dag

We bezoeken ook nog de winkels naast de Nike store, maar die hebben niks voor ons. We besluiten terug te gaan naar CVS waar de foto’s wel klaar zullen zijn. En inderdaad ze liggen klaar. Op weg naar de villa rijden we nog even langs het verhuur bedrijf, om te vragen of de bestelling van Constanze al is aangekomen. Helaas het is nog niet bezorgd. Als we thuis komen rond half 5 gaan we eerst zwemmen en zonnen. Daarna maken we gezamenlijk pasta. Om 6 uur wordt Claudia toegezongen door Ron en Constanze voor haar verjaardag. In Nederland is het dan 11 september. Wel leuk om een keer 30 uur jarig te zijn. Na het eten bekijken we ons schema en vullen openings tijden van attractie parken in. En maken een planning voor de komende dagen. Daarna kijken Ron en Claudia TV en Constanze een DVD. We gaan weer op tijd naar bed, want morgen hebben een leuke en bijzondere dag voor de boeg. Zwemmen met dolfijnen.