Zwemmen

4 september 2016 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Rond acht uur waren we allemaal wakker. Na het ontbijt gaat Ron een aantal baantjes zwemmen. Rond 10 uur gaan we een rondje souvenir shops aan de 192. Ook gaan we op zoek naar een winkel die foto kan afdrukken voor Constanze haar scrapbook. Bij 7elven kunnen we een telefoonkaart kopen om goedkoop naar Nederland te bellen. Voor 5 dollar kan je 1 uur en 46 minuten bellen.

Souvenir shop aan de 192

Tijdens de tocht langs de souvenir shops scoort Ron een T-shirt en Claudia een korte broek beiden met de tekst Orlando. Ook bezoeken we nog de Gate west Flea Market waar we een bal kopen voor in het zwembad. Op de terug weg naar de villa stoppen we nog bij supermarkt Wal-Mart voor wat boodschappen. Rond 3 uur zijn we weer in de villa. Ron belt even met zijn moeder en Constanze en Claudia dekken de tafel voor een late lunch.

In het zwembad van de villa

. Na de lunch is het dollen in het zwembad. De onderwater camera wordt uitgeprobeerd en dat levert hilarische momenten op. Na het zwemmen, gaan Ron en Claudia nog wat zonnen en Constanze gaat aan haar scrapbook werken.

Werken aan scrapbook

Claudia en Ron beginnen met het fotoboek. Rond 7 uur is het tijd voor avondeten vandaag stond Kip Tandori op het menu meegenomen uit Nederland. Na het eten worden de foto’s van afgelopen dagen uitgezocht en gesorteerd. Rond 10 uur gaan we naar bed, omdat morgen een lange dag in Busch Gardens op het programma staat.

1. Ernst:
    5 september 2016